czwartek, 1 czerwca 2017

ULUBIEŃCY MAJA 2017




Cześć dziewczyny ;)

Dzisiaj pokażę Wam kilka ulubionych produktów które używałam najczęściej w ostatnim miesiącu. Jeśli macie chwilę wolnego czasu zapraszam na krótki post ;)


Bell, HYPOallergenic 02 Creamy Lipstick - 
kremowa pomadka do ust 

Pomadka dla mnie idealna na codzień. Ma przepiękny kremowy kolor, nie jest matowa. Kolor  Do tego nie wysusza ust, dobrze się nią maluje. I stosunkowo długo utrzymuje się na moich ustach. 


Avon, Berry Blast 

Kolejna pomadka o cudownym wykończeniu. Zakupiłam ją jakiś czas temu z katalogu avon. Jestem nią także zauroczona. Nie jest to kolor idealnie wiosenny, ale efekt jaki daje na ustach jest świetny. Jej wykończenie jest matowe, nie wysusza ust, a to najważniejsze. Kolor jak widzicie ciemny, brązowy wpadający pod śliwkę. Naprawdę Wam polecam.


Podkład Catrice ALL MATT plus 010 

Podkład kupiłam w drogerii Natura na promocjach. Czytałam wiele opinii o nim, ale jak dla mnie jest fajnym podkładem. Ma ładne matowe wykończenie. Nie robi na twarzy efektu maski. Nie ma idealnego krycia, ale ja osobiście nie potrzebuję bardzo mocnego krycia. Dodatkowy plus mu daje, bo ku mojemu zdziwieniu nie wysusza cery. Jestem zaskoczona i zadowolona z podkładu.

Korektor Astor, Perfect Stay, Concealer 24 h + primer

Korektor dobrze kryje moje cienie pod oczami i delikatnie rozświetla. Jedyny minus u niego jest to, że mam wrażenie jakby wchodził mi delikatnie w zmarszczki.

Glam` Eyes Professional Liquid Liner

Najlepszy tusz do kresek jaki miałam. Dzięki jego cieniutkiemu pędzelkowi można namalować idealnie cieniutką kreskę. Kolor bardzo ciemny , mocno na pigmentowany, konsystencja idealna. 


Rimmel, Wonder`full Mascara

Tusz do rzęs z olejkiem arganowym. Pięknie wydłuża rzęsy, nie skleja ich, delikatnie je pogrubia. 

Lovely, dark Chocolate

Czekoladowy, matowy puder do twarzy. Jest to nowość w mojej kosmetyczce. Bardzo się polubiłam z czekoladką. Jest to ciemny odcień, ale efekt jest cudowny, naturalna opalenizna. 
Więcej na temat pudru w najbliższym poście. 

Znacie moich ulubieńców? Który produktów wpadł Wam w oko? 
Do zobaczenia w następnym poście. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz