czwartek, 8 czerwca 2017

MINI HAUL KOSMETYCZNY #1




Hej słoneczka ! 
Dzisiaj poczyniłam mini zakupy. I w dzisiejszym poście chciałam je Wam pokazać. Myślę, że kupiłam całkiem ciekawe produkty. Jestem ich bardzo ciekawa jak się będę u mnie spisywać i czy będę z nich zadowolona. Swoje zakupy zrobiłam w Rossmannie , Hebe i Naturze. 

Garnier , ULTRA DOUX szampon odżywczy z cudownymi olejkami arganowym i kameliowym do włosów zniszczonych i łamliwych 

Inecto, Coconut kokosowy krem pod prysznic


Dove , Orginal antyperspirant pielęgnujący

Perfecta , Moc Minerałów wygładzający żel do mycia twarzy 


Ingrid, Ideal Matt mineralny podkład matujący nr 300 

Rimmel, Stay Matte podkład 100 ivory


Kobo, Perfect Line kredka do oczu

Wibo Lip Sensation, Błyszczyk do ust z kwasem hialuronowym 



Koniecznie dajcie mi znać czy może już znacie któryś kosmetyk z mojego dzisiejszego haulu. Najbardziej jestem ciekawa podkładu Ingrid i kremu kokosowego pod prysznic. 

Do zobaczenia w następnym poście ;) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz