środa, 7 października 2015

LIBSTER BLOG AWARD - NOMINACJA PORAZ KOLEJNY

Dostałam dwie nowe nominacje do Libster Blog Awar od Ewy i Amalii. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za nominację i jestem mile zaskoczona, że na tyle blogerek wybrałyście mnie ;) Już odpowiadam Wam na pytania ;)


Link do bloga dziewczyn: 





Odpowiedzi na pytania od Amalia ;)

1. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
Miałam kilka pomysłów na nazwę bloga. Nie mogłam się zdecydować który wybrać i strzeliłam na cloudymoimokiem. Nazwa mi się podoba :)

2. Jaką książkę możesz polecić na jesienny wieczór?
Polecam szelmostwa niegrzecznej dziewczynki Mario Vargas Llosa. Jak dla mnie świetna książka.

3. Jakiej muzyki ostatnio słuchasz ( ulubiony kawałek )?
Jain - come

4. Co byś chciała robić i kim być za 10 lat?
W niedalekiej przyszłości chce zostać mamą i otworzyć własny biznes.

5. Jaki fajny serial ostatnio oglądałaś?
M jak Miłość lubię ;)

6. Wymień swoją ulubioną cechę charakteru?
Wrażliwość i poczucie humoru.

7. Wymień swój ulubiony kosmetyk do makijażu i pielęgnacji?
Do makijażu tusz i eyeliner, a do pielęgnacji krem z zjaji.

8. Jaką polska firmę kosmetyczną najbardziej lubisz, za co i dlaczego?
Bardzo lubię kosmetyki od firmy Vipera, Ziaji. Mają super kosmetyki.

9. Co byś chciała zrobić szalonego gdybyś mogła lub miała więcej odwagi?
Skoczyłabym ze spadochronem. 

10. Jaki kosmetyk sprawiłabyś sobie na gwiazdkę?
Niestety mam długą listę kosmetyków które chciałabym sobie kupić ;p

11. Góry, morze czy mazury. Ulubione miejsce w Polsce?
Kocham góry ;)

Pytania i odpowiedzi od Ewy ;)

1. Czy jest coś , czego w sobie nie lubisz?
Mam tendencję do odkładania spraw na później typu przekładam coś na drugi dzień, a i tak tego nie robię.

2. Pytanie z drugiej strony , co lubisz w sobie najbardziej?
Wrażliwość i poczucie humoru?

3. Dlaczego wybrałaś blogowanie?
Uwielbiam czytać blogi, ostatnio bardzo dużo czasu temu poświęcam. Uwielbiam kosmetyki i postanowiłam także pisać coś od siebie. 

4. Pracujesz, uczysz się?
Pracuję.

5. Twoje hobby?
Kiedyś dużo rysowałam. Teraz więcej czasu poświęcam na czytaniu książek i pisaniu bloga.

6. Wolisz planować czy wolisz jeśli coś się dzieje spontanicznie?
Wolę jak coś się dzieje spontanicznie. Nigdy nic mi nie wychodzi zgodnie z planem.

7. Twój największy nałóg to?
Komputer i telefon ;D

8. Czekolada mleczna czy gorzka?
Mleczna.

9. Dostałaś tel z radia , że wygrałaś na loterii wycieczkę. Haczyk tkwi w tym, że na spakowanie masz 5 minut i od razu wyjeżdżasz. Co będzie w Twojej walizce?
Parę najpotrzebniejszych kosmetyków i troszkę ciuchów. Wszystko co zdążę spakować ;)

10. Na słodko czy wytrawnie? 
Na słodko.

Nominuję:


Moje pytania

1. Jakie jest Twoje największe marzenie?
2. Ulubiony film?
3. Zrobiłaś coś ostatnio spontanicznego?
4. Co wolisz sprzątać czy gotować?
5. Czego najbardziej się boisz?
6. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie życia?
7. Co wyprowadza się z równowagi?
8. Ulubiony utwór?
9. Pierwsza rzecz jaką robisz po wstaniu z łóżka?
10. Masz jakieś uzależnienie? 

Powodzenia ;)

Pozdrawiam Wam cieplutko ;);*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz