niedziela, 4 czerwca 2017

LOVELY, DARK CHOCOLATE - CZEKOLADOWY BRONZER




Ostatnio będąc w Rossmannie na promocjach -55% natknęłam się na nowość lovely. Słynna czekoladka jest dostępna w dwóch odcieniach milky oraz dark chocolate. Ja jestem w posiadaniu tego ciemniejszego odcieniu dark, niestety nie udało mi się kupić jaśniejszego odcieniu. Bronzer można dopasować do swojej karnacji. Na początku myślałam, że będzie dla mnie zbyt za ciemny, ale ku zaskoczeniu jest idealny. U mnie na twarzy nie robi plamy, łatwo się rozciera i jest dobrze na pigmentowany. Na twarzy utrzymuje się cały dzień.  Odcień idealny na lato. 



Bronzer jest zamknięty w uroczym kartonowym pudełeczku, a wygląd w środku ma czekolady. Zamykany jest na magnesik. Takie opakowanie to bardzo fajna sprawa, można z łatwością go spakować do kosmetyczki. Zapach ma czekoladki dzięki ekstraktowi z nasion kakao, ale jak dla mnie pachnie troszkę chemicznie. Puder w opakowaniu nie osypuje się, ani nie kruszy. To jest dla niego kolejny plus. Jeśli chodzi o cenę to nie należy do najtańszych, ale na promocji można go kupić w naprawdę fajnej cenie. 


Kilka słów od producenta : 

Czekoladowy, matowy puder brązujący do twarzy i ciała z ekstraktem z nasion kakao. Zapewnia efekt naturalnej opalenizny. Pielęgnuje skórę twarzy i maskuje niedoskonałości. Bardzo drobno zmikroniowane pigmenty gwarantują komfortową i równomierną aplikację. Formuła zawiera NANOCACAO o działaniu głęboko relaksującym, które w połączeniu z przyjemnym czekoladowym zapachem sprawia, że zastosowanie tego pudru jest czystą przyjemnością.

Podsumowując - puder naprawdę wart jest przetestowania. Jestem nim zachwycona i jest moim ulubieńcem. Na pewno sięgnę po kolejne opakowanie. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz